English

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی اعلام کرد

حضور ۲ میلیون دانش‌آموز در مسابقات ورزشی امسال

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی گفت: در سال جاری 2 میلیون دانش‌آموز در مسابقات ورزشی حضور یافتند.

حضور 2 میلیون دانش‌آموز در مسابقات ورزشی امسال

به گزارش خبرگزاری موج، فرشید ارمیان در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اظهار داشت: مسابقات دانش‌آموزی در استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، یزد و فارس با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی از فعالیت 50 رشته ورزشی در قالب فدراسیون دانش‌آموزی خبر داد و تصریح کرد: رشته‌های ورزشی را در سطح مدارس متناسب با شرایط سنی دانش‌آموزان فعال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مسابقات شنای دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان، مسابقات رشته‌های توپی پسران در استان مرکزی از رقابت‌های برگزار شده در استان‌های مختلف بوده است.

ارمیان با بیان اینکه در حوزه بین‌الملل نیز سه تیم را به مسابقات جهانی اعزام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال سه نفره مقام سوم را کسب کرد و در مسابقات والیبال نیز آذربایجان شرقی از بین 32 تیم، سوم شد.

وی افزود: در مجموع نزدیک به دو میلیون دانش‌آموز در سال جاری در مسابقات فدارسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در سه سطح شهرستانی، منطقه‌ای و استانی شرکت کردند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با بیان اینکه از لحاظ کمی با افزایش دانش‌آموزان در سطح مسابقات روبه‌رو شدیم، بیان کرد: کاری که در مسابقات انجام شد، بررسی و برگزاری مسابقات از لحاظ فرهنگی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه