English

مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

شناسه اصالت کالاهای سلامت‌محور ماندنی است

مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت متوقف نمی‌شود، گفت: جای هیچ گونه خوشحالی برای متقلبین و قاچاق‌چیان وجود ندارد.

شناسه اصالت کالاهای سلامت‌محور ماندنی است

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز جنت مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت متوقف نمی‌شود اظهار داشت: جای هیچ گونه خوشحالی برای متقلبین و قاچاق‌چیان وجود ندارد.

وی افزود: اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به اصول بین المللی haccp, iso 22000 و سایر اصول سلامتی و قوانین وزارت بهداشت آغاز و مستند به ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق بوده و آیین نامه اجرایی آن درحال اجرا است و دستورالعملی که قاضی محترم شعبه 4 دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای آن را صادر نموده اند، پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون مذکور عملا و خود به خود دیگر قابل اجرا نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این خصوص، دستورالعمل جدید درحال تدوین است خاطر نشان کرد: بنابراین نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه های بالا دستی درحال اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه