English

رئیس انجمن علوم اعصاب اعلام کرد

تأسیس ۵۰ انجمن دانشجویی مغز و شناخت در کشور

رئیس انجمن علوم اعصاب از تأسیس 50 انجمن دانشجویی مغز و شناخت در دانشگاه های مختلف کشور با هماهنگی وزارتخانه‌‌های علوم و بهداشت خبر داد.

تأسیس 50 انجمن دانشجویی مغز و شناخت در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، محمدتقی جغتایی در مراسم «هفته آگاهی از مغز»، اظهار داشت: گسترش انجمن‌های مغز و اعصاب در دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های ستاد علوم و فناوری های شناختی است که به تدریج دنبال می‌شود.

مشاور عالی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی افزود: از امروز 30 بهمن ماه سفیران مغز و شناخت در تهران و مراکز برخی استان‌های کشور از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد در مدارس به منظور سخنرانی درباره لزوم شناخت و آگاهی از عملکرد مغز حضور خواهند یافت که شمار این سفیران در تهران، 70 نفر خواهد بود.

وی به هماهنگی با سازمان بهزیستی برای آموزش مربیان مهدکودک در زمینه علوم شناختی اشاره کرد و گفت: طبق این هماهنگی ها آموزش مربیان مهدکودک در تهران به عنوان یک نمونه و الگوی کشوری از امروز آغاز خواهد شد و دو کتاب آموزشی در حوزه شناخت و آگاهی از مغز رونمایی می‌شود.

جغتایی برگزاری سمینارهای دانش آموزی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و سمینارهای مردمی در چند فرهنگسرای تهران را از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته آگاهی از مغز عنوان کرد.

مراسم آغاز هفته جهانی آگاهی از مغز در ایران با حضور کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، رئیس انجمن روانپزشکان ایران، جمعی از صاحبنظران دانش های شناختی و استادان دانشگاه و علاقه مندان به این حوزه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه