English

در گفتگو با موج عنوان شد

۲۶ استان درگیر برف و کولاک/اسکان اضطراری به ۷۵۰ نفر/امداد رسانی به ۱۴ استان ادامه دارد

رییس سازمان امداد و نجات کشور از اسکان اضطراری به 750 نفر خبر داد و گفت: امدادرسانی در ۱۴ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیال، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، فارس، سمنان، کردستان، گیلان، مازندران و همدان همچنان ادامه دارد.

26 استان درگیر برف و کولاک/اسکان اضطراری به 750 نفر/امداد رسانی به 14 استان ادامه دارد

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو  با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج  درباره امداد رسانی به استان های درگیر برف و کولاک اظهار داشت:  26  استان کشور به جز استان‌های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند، در واقع  طی این مدت 275 شهر، روستا و محور برف‌گیر امدادرسانی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه  خدمات امدادی به ۳۲ هزار و ۴۰۰ نفر ارائه شده است، گفت:  750 نفر طی این مدت تحت اسکان اضطراری قرار گرفتند، که در این بازه زمانی46  نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و 65 تن هم به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کردند.

سلیمی  از نجات چهار نفر از ریزش بهمن در روستای مورستان - خلخال  خبر داد و افزود: متاسفانه دو نفر نیز در حادثه ریزش بهمن در روستای دروسور جان باختند.

رییس سازمان امداد و نجات کشور به رهاسازی3 هزارو 890  خودرو از برف اشاره کرد و گفت:  63 تیم امدادی شامل 2 هزارو 295  نفر ارائه شده است. همچنین  تاکنون ۸۳۸۰ تخته پتو، ۳۵۰۰ بسته غذایی، ۹۳۰ کیلوگرم خرما، ۵۳۵۰ قوطی کنسروجات، ۵۹۷۰ قرص نان، ۲۱۳۰ بطری آب‌معدنی، ۱۲ هزار و۱۰۰ بسته بیسکوئیت و ۲۲ کیلوگرم کشمش میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی در ۱۴ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیال، خوزستان، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، فارس، سمنان، کردستان، گیلان، مازندران  و همدان همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه