English

امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به 10 هزار و 95 حادثه دیده در جریان بارندگی‌های 96 ساعت گذشته در نقاط مختلف این استان خبر داد.

امدادرسانی به بیش از 10 هزار حادثه‌دیده در فارس

به گزارش خبرگزاری موج، فیض‌الله جعفری گفت‌: براساس گزارش‌ها و تا ساعت 8:30 صبح امروز پنجشنبه 28 بهمن، 65 مورد حادثه زیر پوشش خدمات امدادی نجاتگران داوطلب این جمعیت قرار گرفت .

او گفت: این جمعیت با اعزام 145 تیم عملیاتی طی چهار روز گذشته به 65 مورد حوادث متنوع و در مجموع به 10 هزار و 95 حادثه دیده امدادرسانی کرده است.

جعفری ادامه داد: این حوادث شامل 42 مورد سیل و آبگرفتگی ، 14 مورد سوانح جاده‌ای، 2 مورد برف و کولاک، 4 مورد حوادث شهری، یک مورد حادثه کوهستان در ارتفاعات استخر شهرستان مرودشت و همچنین 2 مورد دیگر یعنی ریزش آواردر بخش بابامنیر شهرستان نورآباد ممسنی و سقوط نوزاد در کانال آب در جهرم بود.

وی اضافه کرد: یک هزار و 457 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر فارس در قالب 145 تیم عملیاتی و با بکارگیری 145 دستگاه خودرو و 45 دستگاه موتور پمپ آبکش و لجن کش، عملیات های امدادی 96 ساعت گذشته را پوشش دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ادامه امدادرسانی به سیل زدگان در 19 منطقه از استان فارس شامل لارستان، گراش، خرامه، داراب، جهرم، قیروکارزین، فیروزآباد، لامرد، رستم، نی ریز، کازرون، مهر، استهبان، فراشبند، زرین دشت، ممسنی، اوز، خنج و فسا خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان‌ها هم اکنون در حال ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستند.

جعفری همچنین به اسکان اضطراری یک هزار و 534 حادثه دیده سیل و آبگرفتگی در مراکز از پیش تعیین شده اشاره و بیان کرد: اسکان اضطراری حادثه دیدگان در شهرستان‌های متاثر از سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: تاصبح روز پنجشنبه، 2 هزار و 939 عدد کنسروجات ، 255 دستگاه چادر، 160 شعله والور، یک هزار و 145 تخته پتو، 159 تخته موکت، 7 هزار و 881 کیلوگرم نایلون پوششی، 860 قرص نان، 17 کیلوگرم خرما، 30 کیلوگرم چای، 140 کیلوگرم برنج، 12 کیلوگرم حبوبات، 68 کیلوگرم قند و شکر و همچنین 16 ست ظروف بین افراد حادثه‌دیده توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه