English

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش:

رویکرد آموزش و پرورش به سمت تأمین مالی از منابع غیردولتی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در جهت جذب منابع دولتی تلاش کرده و مدیریت هزینه انجام دهیم لیکن رویکردمان به سمت تأمین مالی از منابع غیردولتی است.

رویکرد آموزش و پرورش به سمت تأمین مالی از منابع غیردولتی است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در کارگاه توجیهی رؤسای تدارکات و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با بیان اینکه تمرکززدایی و مدیریت هزینه از برنامه‌های جدی آموزش و پرورش است، اظهار داشت: بهترین تبلیغ برای نظام و انقلاب، عملکرد ما هست که در صورت مثبت بودن، بهترین تبلیغ است.

وی با اشاره به رشد فناوری‌های نوین در آموزش، تصریح کرد: باید در جهت جذب منابع دولتی تلاش کرده و مدیریت هزینه انجام دهیم لیکن رویکردمان به سمت تأمین مالی از منابع غیردولتی است.

فرزانه با تأکید بر توسعه منابع غیردولتی اعم از مشارکت‌های مردمی در استان‌ها، خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت‌ها باید در استان‌ها، درآمدی برای آموزش و پژوهش ایجاد شده و مدیریت آن به شکل مطلوب صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه وضعیت استان‌ها از نظر درآمد و برنامه‌ریزی استفاده از منابع متفاوت است، افزود: هدف آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است که در مدرسه صورت می گیرد و سایر اجزا، پشتیبان هستند و باید آرامش خاطر معلمان فراهم شود و به همین منظور باید اختیارات بیشتری به مدارس داده شود و بر روی آن نظارت صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در این راستا باید از ظرفیت قوانین موجود مثل قانون شوراهای آموزش و پرورش استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه