English

مدیرکل محیط زیست استان تهران:

استانداردسازی فاضلاب‌های بیمارستانی باید در اولویت برنامه‌ها باشد

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به ضرورت استانداردسازی فاضلاب بیمارستان‌ها گفت: از مدیران بیمارستان‌ها می‌خواهیم با جدیت تکالیف قانونی خود درباره مدیریت پسماندهای پزشکی و استاندارد سازی فاضلاب‌های بیمارستانی انجام دهند.

استانداردسازی فاضلاب‌های بیمارستانی باید در اولویت برنامه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر مهردادی با تشریح وضعیت محیط زیست تهران و چالش‌های موجود و نقش پر اهمیت مسئولان مراکز درمانی در حفاظت از محیط زیست، گفت: اگر چه مسئله آلودگی هوا به علت قابل مشاهده بودن آن در نظر افکار عمومی جامعه بسیار پر اهمیت و حساس است اما به همان اندازه ما به مسئله آلودگی آب، عوارض و مشکلات ناشی از عدم مدیریت پسماندها به ویژه پسماندهای پزشکی و سایر مسائل محیط زیست حساس هستیم.

وی با اشاره به ضرورت استاندارد سازی فاضلاب‌های بیمارستانی افزود: از مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌خواهیم که با جدیت و دقت تکالیف قانونی خود را در خصوص مدیریت پسماندهای پزشکی و استاندارد سازی فاضلاب‌های بیمارستانی انجام دهند.

مهردادی ادامه داد: از همکارانمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان ناظر اولیه انتظار داریم که نظارت بیشتری بر این بخش از تکالیف مراکز درمانی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی