English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

بارش برف و باران در ۱۹ محور مواصلاتی/هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در 19 محور مواصلاتی خبر داد و گفت: تردد در محورهای استانهای کرمانشاه، قزوین، مازندران، مرکزی، لرستان و همدان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بارش برف و باران در 19 محور مواصلاتی/هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب استان‌های کشور همچون آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، کردستان، کرمانشاه،‌ خراسان رضوی و استان مرکزی شاهد بارش باران هستیم.

به گفته وی، بارش برف در استان‌های زنجان، قزوین،‌ مازندران،‌ لرستان، محور سراب-اردبیل،‌ هشترود-زنجان، بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی، سمیرم و دامنه در استان اصفهان، سمنان-فیروزکوه، محور سلفچگان در استان قم، محور کوهرنگ-مسجدسلیمان و گردنه کفنویه در استان کرمان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه اکنون بارش برف در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گزارش شده است، تصریح کرد: برهمین اساس سطح معابر این استان‌ها به جهت بارش باران لغزنده است. همچنین تردد در محورهای استان های کرمانشاه، قزوین، مازندران، مرکزی، لرستان و همدان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است که بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد در این محورها تجهیزات ایمنی کافی را با خود به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا از مسدود بودن محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز ساعت 7 صبح امروز به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی مسدود  و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد. همچنین  شب گذشته محور توره - بروجرد نیز به علت بارش شدید برف مسدود شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی