English

در گفت و گو با موج عنوان شد

افزایش اعزام های نوروزی زائران عتبات عالیات

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش اعزام زائران عتبات در ایام نوروز خبر داد و گفت: روزانه بیش از8 هزار نفر در قالب اعزام های نوروزی، به عتبات مشرف می‌شوند.

افزایش اعزام های نوروزی زائران عتبات عالیات

محسن نظافتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در باره اعزام های نوروزی گفت: روزانه بیش از 8 هزار نفر در قالب اعزام های نوروزی، به عتبات مشرف می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در اعزام های نوروزی بیش از 120 هزار نفر در این ایام به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، گفت: سفرهای نوروزی عتبات از 24 اسفند آغاز شده و تا 8 فروردین ادامه داشت.

نظافتی در ارتباط با ارائه خدمات اقامتی و بهداشتی به زائران عتبات، گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده با مسئولان عراقی، تعداد زیادی از مراکز اقامتی در این کشور، بازسازی و نوسازی شدند. همچنین سطح کیفی خدمات بهداشتی که به زائران ارائه می شود، نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

نظافتی در ادامه به  پیش ثبت نام اعزام به سفر عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: 200 هزار متقاضی سفر به عتبات عالیات، پیش ثبت نام خود را انجام داده و اعزام آنها از 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی  در ادامه تصریح کرد: برخی به دنبال اعزام به سفر عتبات در ایام عید نوروز هستند و مابقی افراد نیز تا پایان اردیبهشت ماه به این سفر اعزام خواهند شد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به برگزاری قرعه کشی اعزام متقاضیان اظهارکرد: روز گذشته این قرعه کشی برگزار و اسامی افراد به روی پرتال عتبات قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم مراجعه افراد به کارگزاری ها جهت نهایی کردن مراحل ثبت نام تصریح کرد: افرادی که پیش ثبت نام انجام داده اند، باید پس از مراجعه به پورتال عتبات، از زمان سفر خود مطلع و ظرف 48 ساعت با مراجعه به یک کارگزاری رسمی، ثبت نام خود را نهایی کنند، در واقع مراجعه نکردن افراد به کارگزاری ها به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

نظافتی در پاسخ به این پرسش که افراد ثبت نام کننده چه طور می توانند تا پایان اردیبهشت ماه راهی سفر عتبات عالیات شوند، خاطرنشان کرد: این افراد می توانند از روز دوم اسفند ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه