English

بازدید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از نمایشگاه آتش‌نشان فداکار در برج میلاد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از نمایشگاه پوستر آتش نشان فداکار که در حاشیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از نمایشگاه آتش‌نشان فداکار در برج میلاد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید شریف زاده به همراه مدیرعامل برج میلاد از نمایشگاه پوستر آتش نشان در برج میلاد بازدید کرد و از این اقدام برج میلاد را برای حفظ یاد و نام آتش نشان‌های شهید، تقدیر کرد.

وی افزود: هنرمندان به ویژه عکاسان و گرافیست ها هم در روزهای حادثه تلخ پلاسکو و هم در روزهای پس از آن بسیار همراهی کردند و با ثبت طرح ها و عکس های خود باعث شدند تا هیچگاه زحمات و تلاش های این قشر فداکار از یادها نرود.

شریف زاده عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه در این فرصت زمانی کوتاه و آن هم در حاشیه یکی از مهمترین رویدادهای هنری کشور جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این دیدار علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد نیز گفت: یادمان ملی ایرانیان همواره محل برپایی رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی است و هنگامی که پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه شد، بی‌درنگ از برپایی آن استقبال کردیم، چرا که به زعم بنده وظیفه تک تک شهروندان است که به سهم خود برای تقدیر از جانفشانی این آتش نشان ها گامی بردارد.

وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه کوچکترین اقدامی است که می توان برای این شهدای مدافع مردم انجام داد.

نمایشگاه پوسترهای آتش نشان تا 26 بهمن ماه از ساعت 10 تا 22 میزبان علاقه مندان درمرکز همایش های برج میلاد است. در این نمایشگاه 60 پوستر از آثار برتر هنرمندان گرافیست کشورمان در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه