English

سفر ابتکار به پاکدشت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با ایام دهه فجر و به منظور بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست پاکدشت، در هشتمین سفر به استان تهران دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال فرماندار و جمعی از مقامات و مسئولین محلی قرار گرفت.

سفر ابتکار به پاکدشت

به گزارش خبرگزاری موج، معصومه ابتکار در بدو ورود به پاکدشت،  به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
در این سفر یک روزه معاون رییس جمهور را علاوه بر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران، تعدادی از معاونانش نیز همراهی می کنند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار است در این سفر علاوه بر شرکت در شورای اداری شهرستان، با جمعی از مردم، دانشگاهیان و اعضای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی در محل فرمانداری پاکدشت دیدار و گفت‌وگو کند.
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از نزدیک به بررسی چند موضوع زیست محیطی در شهرستان خواهد پرداخت.
بازدید از کارخانه مونتاژ موتور سیکلت برقی و بازدید از موقعیت پیشنهادی شهر 500 هکتاری خوارزمی نیز از جمله برنامه های ابتکار در این سفر است.
بازدید از سیستم تصفیه پساب شهرک صنعتی عباس آباد و افتتاح آنلاین خروجی پساب این مجموعه از دیگر برنامه هایی است که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست به انجام خواهد رسید.
گفتنی است؛ پیش از این رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفرهای کاری خود به استان تهران در پارک ملی خجیر و سرخه حصار و شهرستان های اسلامشهر، شمیرانات، شهرری، ملارد و شهرقدس، دماوند و ورامین با مردم و مسئولین این شهرستان ها دیدار و گفت و گو داشته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران به خصوص پارک ملی لار، منطقه شکار ممنوع کوه سفید، منطقه حفاظت شده ورجین و منطقه حفاظت شده کویر از برنامه های قبلی ابتکار در سفر به استان تهران بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه