English

کشف ۱۹ میلیاردتومان کالای قاچاق/ قزوین کمربند امنیتی پایتخت است

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: قزوین کریدور ارتباطی چند استان است به عنوان کمر بند امنیت پایتخت مطرح است.

کشف ۱۹ میلیاردتومان کالای قاچاق/ قزوین کمربند امنیتی پایتخت است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی محمودی اظهار داشت: طی سال جاری، ماموران انتظامی استان با اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در این مدت، با استقرار در ورودی محورهای منتهی به استان موفق به شناسایی و توقیف ۴۰۷ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با اجرای طرح های مقابله با کالای قاچاق، انواع کالا های قاچاق از قبیل لوازم خانگی، البسه، سیگار، کفش، مواد پزشکی، مواد اولیه چرم سازی، فراورده های شیلاتی، لوازم آرایشی بهداشتی و فراورده های سوختی توسط ماموران پلیس کشف شد.

سردار محمودی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی این مدت ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  اعلام کرد گفت : همچنین ۸۶۱ قاچاقچی در این راستا دستگیر و ضمن تشکیل ۷۳۸ پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی بیان داشت: استان قزوین کریدور ارتباطی چند استان و دارای ویژگی های خاص بوده و به عنوان کمربند امنیتی پایتخت مطرح است، بنابراین پیشگیری و ریشه کن کردن قاچاق از اولویت های اصلی پلیس قزوین بوده و برای مقابله با این مقوله برنامه ویژه ای به صورت مستمر در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است که با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه