English

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

باید به سمت بیمه مستقل از منابع دولتی حرکت کنیم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر خودکفایی بیمه سلامت از دولت گفت: 95 درصد منابع بیمه سلامت دولتی است و باید با اصلاح این روند به سمت بیمه مستقل از منابع دولتی حرکت کنیم.

باید به سمت بیمه مستقل از منابع دولتی حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد کبیر در سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: طرح تحول سلامت و بیمه همگانی هدیه دولت تدبیر و امید به مردم ایران است.

وی از سازمان بیمه سلامت به عنوان نهادی اجتماعی یاد کرد و گفت:که طی سه سال اخیر توانسته در طرح همگانی بیمه که توسط دولت تدبیر و امید با جدیت پیگیری می شود، گام های موثر و مفیدی بردارد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در شورای اداری شهرستان جلفا گفت: اجرای طرح نظام سلامت از وعده های ریاست جمهوری بود که تحقق یافته است.نظام سلامت در دوره های قبل در اولویت سیزدهم بود که در دولت تدبیر و امید در اولویت دوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت نماد تجلی حقوق شهروندی در کشور است، گفت: باید شرایط زندگی پرشور و رفاه برای مردم ایجاد شود.

کبیر با تاکید بر خودکفایی بیمه سلامت از دولت گفت: 95 درصد منابع بیمه سلامت دولتی است و باید با اصلاح این روند به سمت بیمه مستقل از منابع دولتی حرکت کنیم.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان جلفا گفت: شهرستان جلفا بستر بسیار ارزشمندی برای توسعه و سرمایه گذاری در زمینه خدمات سلامت به کشورهای همسایه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه