English

سازمان میراثفرهنگی در دولت قبل تبدیل به حیاط خلوت سیاسی شده بود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه سه سال قبل، یک سازمان ورشکسته را تحویل گرفتیم، گفت: در دولت قبل متاسفانه سازمان میراثفرهنگی تبدیل به حیاط خلوت سیاسی برخی از افراد شده بود.

سازمان میراثفرهنگی در دولت قبل تبدیل به حیاط خلوت سیاسی شده بود

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر درباره اظهار داشت: در دولت قبل متاسفانه سازمان میراث فرهنگی تبدیل به حیاط خلوت سیاسی برخی از افراد شده بود، اما خوشبختانه و به لطف خدا و تلاش های دولت تدبیر و امید این سازمان امروز وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سه سال قبل زمانی که این سازمان را تحویل گرفتیم از نظر جمیع شاخصها زیر صفر بود، گفت: زمانی که سازمان را تحویل گرفتیم تنها در ۴۶ شهرستان دارای اداره میراثفرهنگی بودیم و ۳۸۰ شهرستان ما فاقد اداره بود و این به آن معناست که ما در ۳۸۰ شهرستان حتی یک نفر را نداشتیم که از میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت و آن را توسعه دهد.

از جمله مواردی که در این سالها در گردشگری کشور رخ داد رشد ایران در جذب گردشگر خارجی و ورود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی در سال گذشته میلادی و افزایش رتبه ایران به رتبه ۴۷ در جذب گردشگر خارجی و افزایش میزان درآمدها به ۷٫۵ میلیارد دلار از این طریق بوده است. در سه سال گذشته ۳۴ هتل چهار و پنج ستاره احداث شده که بر اساس برنامه ریزی ها در پنج سال آینده این تعداد به ۲۰۰ هتل افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه