English

۷ کشته در سیل و طوفان اخیر / امداد رسانی به بیش از ۱۱ هزار حادثه دیده

رئیس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از ۱۱ هزار حادثه دیده خبر داد و گفت: متاسفانه طی چند روز اخیر ۷ نفر از روستای گلستان و مازندران جان خود را از دست داده اند. همچنین ۵۱نفر به دلیل سیل و طوفان مصدوم شدند.

۷ کشته در سیل و طوفان اخیر / امداد رسانی به بیش از ۱۱ هزار حادثه دیده

ناصر چرخساز در گفتگو با خبرگزاری موج درباره امدادرسانی در سیل و طوفان طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و مازندران متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و ۲۱ شهرستان قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر، بندپی، بهشهر، نوشهر، چالوس، کلاله، آق قلا، بندرگز، کردکوی، مینودشت، گرگان، شاهرود، پارس آباد و هریس گرفتار این حادثه هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۱هزار و ۶۵۷ نفر در ۱۵۲ شهر و روستا امدادرسانی شدند و حدود ۴۰ نفر از طریق برپایی ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری یافتند، گفت: متاسفانه طی چند روز اخیر ۷ نفر از روستای گلستان و مازندران جان خود را از دست داده اند. همچنین ۵۱نفر به دلیل سیل و طوفان مصدوم شدند.

چرخساز بااشاره به اینکه در این مدت ۳۱۶ نفر در غالب ۸۳ تیم در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده و طوفان زده هستند، گفت: ۵۷ واحد مسکونی از آب تخلیه شده و ۴ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شده است و امدادرسانی همچنان در استان مازندران ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم نایلون، ۶۵۰تخته پتو و ۲۴۰ تخته موکت جهت کمک به حادثه‌دیدگان توزیع شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی