English

سیل و آبگرفتگی جان ۳ نفر را گرفت

رئیس سازمان امداد و نجات از سیل و آبگرفتگی در ۳ استان مازندران، گلستان و سمنان خبر داد و گفت: متاسفانه سه نفر از روستای آق لر و کلاله جان خود را از دست دادند.

ناصر چرخساز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره سیل و آبگرفتگی ۳ استان اظهار داشت: ٣ استان مازندران، گلستان و سمنان و ٧ شهرستان کلاله، آق قلا، بهشهر، شاهرود، بندرگز، کردکوی و گرگان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ تیم در غالب ۶۳ نفر به مناطق سیل زده اعزام شدند، گفت: در حال حاضر ۶ شهر و روستا مورد امداد رسانی قرار گرفتند، گفت: در این ایام به ۸۴ تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه داده شده است. متاسفانه سه نفر از روستای آق لر و کلاله جان خود را از دست دادند.

*توفان استان مازندران را درنوردیدرئیس سازمان امداد و نجات در ادامه به توفان در استان مازندان اشاره کرد و گفت: ٧ شهرستان قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار و بندپی درگیر توفان شدند که بلافاصله ۱۶ تیم به مناطق توفان زده اعزام شدند، امداد رسانی در حال انجام اشت.* قطعی برق بیش از ۲۰۰خط اصلی مازندرانگفتنی است مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری گفت: در پی تند باد شدید صبح امروز و واژگونی درختان روی شبکه برق از ۴۱۰ خط اصلی شبکه توزیع این منطقه، برق۲۱۰ خط اصلی قطع شده است.*شبکه توزیع برق ۱۱۰ خط وارد مدار شد و همچنین ۹۰ تا۱۰۰ خط با پارگی کابلها بدون برق مانده است.* طوفان شکستگی ۵۰ تیر برق وسقوط ۲۰ دستگاه ترانس را موجب شده و تاکنون ۳۰ اصله تیر برق شکسته شناسایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی