English

ورود ۶ فروند بالگرد «پرواز روی آب» به ناوگان امداد و نجات کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۶ فروند بالگرد سبک پرواز روی آب به ناوگان امداد و نجات هوایی هلال احمر افزوده شد که یکی از این بالگردها در استان بوشهر مستقر می‌شود.

ورود ۶ فروند بالگرد «پرواز روی آب» به ناوگان امداد و نجات کشور

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر چرخ‌ساز با بیان اینکه وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر‏، امداد و نجات و پاسخگویی به سوانح و حوادثاست، اظهار داشت: سازمان امداد و نجات با پیشرفت امکانات و تجهیزات امداد و نجات، رسیدگی به حوادثرا سرعت داده است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم، سازمان امداد و نجات جمعیت ‌هلال احمر به تجهیزات امداد و نجات هوایی پیشرفته مجهز شده است تصریح کرد: استان بوشهر به سبب حادثه خیز بودن و طولی بودن آن نیاز شدید به ایجاد پایگاه امداد و نجات هوایی دارد که این مهم محقق شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تا پایان شهریورماه یک بالگرد پیشرفته در استان بوشهر مستقر می شود، گفت: ۶ فروند بالگرد سبک و پرواز روی آب به ناوگان امداد و نجات هوایی هلال‌احمر افزوده شد که یکی از این بالگردها در استان بوشهر مستقر می شود.

چرخساز با بیان اینکه امداد و نجات استان ساحلی بوشهر به امکانات جدید مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: از زیرساخت‌های موقت هلال احمر استان بوشهر برای بهره‌برداری از این بالگرد استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ پایگاه امداد و نجات ساحلی در کشور فعال است، افزود: استان بوشهر دارای ۵ پایگاه امداد و نجات دریایی است که خدمات ویژه به دریانوردان و دیگر عرصه‌ها ارائه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه