English

پزشکان قلب و عروق ایران و دنیا در برج میلاد گردهم می آیند

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین الملی تازهای قلب و عروق ایران، از گردهمایی بیش از ۴۰۰۰ نفر از پزشکان قلب و عروق کشور در برج میلاد تهران خبر داد.

پزشکان قلب و عروق ایران و دنیا در برج میلاد گردهم می آیند

به گزارش خبرگزاری موج، مژده مزیدی از برگزاری هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق به همت انجمن آترو اسکلروز ایران در روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور ۹۵ در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به سیاست های جدید هیئت مدیره انجمن آترواسکلروز ایران مبنی بر برگزاری کنگره و همایش‌های انجمن در ابعاد بین المللی و مبتنی بر استانداردهای جهانی تلاش کرده‌ایم این کنگره از نقطه نظر اجرایی و استانداردهای علمی در سطحی فراتر از سال های گذشته برگزار شود.

مزیدی در ادامه از حضور بیش از ۲۵۰ سخنران علمی، هیئت رئیسه و گرداننده پانل خبر داد و یادآور شد: در این گردهمایی علمی بیش از ۲۰ سخنران خارجی از اروپا و آمریکای شمالی و بیش از ۴۰۰۰ شرکت کننده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصان قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشنال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی و متخصصان الکتروفیزیولوژی، رزیدنت ها و فلوشیپ های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب حضور خواهند داشت.

وی یکی از شاخصه های این کنگره را حضور پررنگ دستیاران و فلوشیپ های قلب و عروق دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت رایگان دانست و یادآور شد: در این کنگره به سه پایان نامه برتر در جلسه Young Cardiologist Award جوایزی به رسم یادبود از طرف کنگره اهدا خواهد شد.

مزیدی یادآور شد: همچنین اپلیکیشن جامع انجمن آترواسکلروز ایران برای تحقق اهدافی چون ارتباط علمی، فنی، تحقیقاتی، آموزشی و تبادل نظر بین محققان و سایر کارشناسانی که به نحوی با شاخه های قلب و عروق سرو کار دارند، با نام Iran Athero ساخته شده و پزشکان شرکت کننده قادر خواهند بود در ابتدای ورود به محل همایش این اپلیکیشن را دانلود کرده و به تمام برنامه های علمی کنگره دسترسی پیدا کنند.

دبیر اجرایی هجدهمین کنگرهبین الملی تازه های قلب و عروق با بیان اینکه شرکت در این گردهمایی علمی دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی برای پزشکان قلب و عروق است، اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنگره، نمایشگاه جانبی تخصصی شرکت های تجهیزات پزشکی، دارویی و تصویر برداری برگزار خواهد شد که فرصتی برای شرکت های فعال در حوزه قلب و عروق است تا آخرین دستاوردهای روز دنیا را در فضای علمی در معرض دید همگان قراردهند و پزشکان و پرستاران حاضر در کنگره از آخرین اطلاعات و محصولات دارویی، تجهیرات پزشکی و تصویر برداری بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه