English

انحراف به چپ باعث کشته و مجروح شدن ٩ نفر شد

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در فاصله ظهر تا عصر دیروز دو وسیله نقلیه در آتش سوختند که یکی از این حوادثتلفاتی به جا نگذاشت اما حادثه دیگر که علت آن انحراف به چپ بود، جان ٣ نفر را گرفت.

انحراف به چپ باعث کشته و مجروح شدن ٩ نفر شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، در مورد تصادفات دیروز اظهار داشت: حادثه اول خروج سواری پیکان از جاده بود که در استان آذربایجان شرقی در محور فرعی ورزقان میرزا علی کندی، کیلومتر۶٠ اتفاق افتاده است. این حادثه که ساعت ١۵:٠۵ رخ داده، خوشبختانه کشته نداشت.

وی افزود: ۶ نفر مجروح شده اند  که علت آن خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است. سرهنگ رحمانی درباره تصادف دوم گفت: این حادثه که ساعت ١۴:۴٠ دیروز در استان اصفهان رخ داد که کامیون ولوو در محور طریق الرضا کیلومتر٩۶ از جاده خارج شد و در اثر این حادثه کاملا سوخت. وی ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است و بار کامیون دیوار پوش بود که کاملا سوخته است اما خوشبختانه تلفاتی به جا نمانده است. رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد تصادف سوم اظهار داشت: این تصادف ساعت ١٩:۴۵ دیروز در استان خراسان جنوبی در محور فرعی فریزان، کیلومتر ٢٠اتفاق افتاد که پژوی ۴٠۵ و وانت مزدا باهم برخورد کردند و پژوه ۴٠۵ بعد ار حادثه دچار حریق شده است. سرهنگ رحمانی گفت: در این تصادف، انحراف به چپ پژوی ۴٠۵ متاسفانه باعث کشته شدن٣ نفر و مجروح شدن ۶ نفر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه