English

اعزام زائران به سوریه همچنان در انتظار تایید پیوست امنیتی / طرف سعودی هنوز زمان مذاکره را اعلام نکرده است

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه طرف سعودی هنوز زمان مذاکره برای ارائه پیوست امنیتی را اعلام نکرده است، گفت: پس از اعلام زمان، بلافاصله هیات ایرانی به دمشق اعزام خواهند شد تا مذاکرات برای اعزام زائران انجام شود.

اعزام زائران به سوریه همچنان در انتظار تایید پیوست امنیتی / طرف سعودی هنوز زمان مذاکره را اعلام نکرده است

سعید اوحدی در گفتگو با  خبرگزاری موج ، درباره آخرین  برنامه‌های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران  به کشور سوریه گفت: با توجه به پیروزی های  اخیر ارتش سوریه، به نظر می رسد امنیت در شهر دمشق برقرار است، اما همچنان منتظر پیوست امنیتی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه  در سفر به سوریه، مسئولان وزارت جهانگردی سوریه، پیوست امنیتی تهیه شده را ارائه خواهند کرد و ما نیز این پیوست را تحویل گرفته و به دستگاه نظارتی  ارائه می‌کنیم، گفت: در واقع در صورت تایید نهایی، برنامه سفرهای زیارتی زائران ایرانی به سوریه از سر گرفته شود.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از سرگیری سفر زائران به کشور سوریه منوط به پیوست امنیتی و تایید مسئولان اجرایی کشورمان برای اعزام زائران به سوریه است؛ در صورت تایید نهایی ساز و کارهای این سفر زیارتی برای رفاه حال زائران اندیشیده می‌شود. اوحدی با اشاره به اینکه طرف سعودی هنوز زمان مذاکره را اعلام نکرده است، گفت:امیدواریم هر چه سریعتر تاریخ سفر به دمشق بین دو طرف نهایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه