English

طرح شهاب در شهرستان‌های تهران ۲ درصد بالا‌تر از استاندارد وزارتی

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از رشد شاخص طرح شهاب در سامانه‌های کاری از ۸۶ درصد به ۹۷.۶۸ درصد خبر داد و گفت: طرح شهاب در شهرستان‌های استان تهران ۲ درصد بالا‌تر از استاندارد وزارتی است

طرح شهاب در شهرستان‌های تهران ۲ درصد بالا‌تر از استاندارد وزارتی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه طرح شهاب در دو منطقه قرچک و شهریار ویژه دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به تعداد ۲۹ هزار نفر دانش آموز اجرا می‌شود، گفت: ثبت اطلاعات در سامانه همگام نسبت به سال قبل رشد چشمگیر ۹۷.۶۸ درصدی داشته است که نسبت به استاندارد وزارتی که ۹۵ درصد است ۶۸/۲ درصد بالا‌تر است.

کمرئی ادامه داد: طرح شهاب در شهرستان‌های استان تهران، با هدف شناسایی دانش آموزان بر‌تر و سرآمد در ۸ حوزۀ استعدادی از پایۀ چهارم ابتدایی شروع می‌شود و تا پایان دورۀ متوسطه ادامه داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه ایجاد انگیزه برای دانش آموزان بر‌تر و ایجاد باور هویت ملی و دینی را از دیگر اهداف این طرح برشمرده و تصریح کرد: در مجموع ۱۷۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب کار‌شناسان حوزۀ ستادی، استان، شهرستان، مدیران و معلمان در این طرح حضور داشته‌اند.

گفتنی است؛ این طرح در سال آینده به چهار منطقۀ شهر قدس، بهارستان، دماوند و کهریزک نیز گسترش می‌یابد. دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط آموزش و پرورش در سایت منتشر خواهد شد «پیام‌هایی که شامل تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد» پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه