English

اتخاذ سرفصل‌های جدید در حوزه حقوقی

وزیر آموزش و پرورش گفت: فضای نقد آزاد و عدم برخورد به بهانه جناحی و سیاسی رویکرد آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.

اتخاذ سرفصل‌های جدید در حوزه حقوقی

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر فانی در ششمین جلسه از نشست‌های دوره‌ای با معاونتهای حوزه ستادی در جمع مدیران حوزه حقوقی و امور مجلس گفت: در عین حالی که با مجلس شورای اسلامی تعامل داریم تلاش می‌کنیم تا قوانینی را در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش در مجلس مصوب کنیم و تصویب قانون مدارس غیردولتی در مجلس دهم نتیجه همین تعامل بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه حقوقی باید سرفصل های جدیدی را اتخاذ کنیم تا چالش های فراروی را که مشکل حقوقی دارند را برطرف سازیم.

وی، سرعت و دقت در انجام امور را از نیازهای آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: اگر احساس کنیم برخی از هیئت های رسیدگی به تخلفات پیام دولت اعتدال را دریافت نکرده اند و نیازمند تغییرات هستند دراین خصوص اقدام خواهیم کرد.

فانی گفت: در سالهای بعد از انقلاب علی رغم تغییر دولتها، تجربه نشان داده است؛ تنها با منابع دولتی، آموزش و پرورش قابل پیاده شدن نیست بلکه باید به دنبال منابع مالی غیردولتی باشیم چرا که علی رغم رشد قابل توجه بودجه آموزش وپرورش در سه سال اخیر همچنان با مشکلات مالی روبرو هستیم.

وزیر آموزش و پرورش از تغییر رویکرد آموزش و پرورش در دولت تدبیر وامید در برخورد با منتقدان و مخالفان خبر داد و افزود: بازکردن فضای نقد، و عدم برخورد سیاسی از جمله رویکردهایی است که ما در این دولت در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در این راستا، افراد منتقد دولت را نه تنها حذف نکرده‌ایم، بلکه در بسیاری موارد به آنها پست هم داده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر