English

خلیل الله بابالو خبر داد؛

تفاهم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی دوجانبه با افغانستان

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: اواخر تیر امسال کمیسیون مشترک همکاری های علمی، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور ایران و تاجیکستان برگزارخواهد شد.

تفاهم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی دوجانبه با افغانستان

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل الله بابالو رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در نشست با رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با بیان این که اواخر تیر کمیسیون مشترک همکاری های علمی آموزشی فرهنگی اقتصادی دو کشور ایران و تاجیکستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان می خواهیم که در نشست های کارشناسی کمیسیون مشترک حضور یابند و موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه‌های تیزهوشان و المپیادهای علمی شش گانه مطرح شود.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور تصریح کرد: در حال حاضر بر روی یادداشت تفاهم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی دوجانبه با جمهوری اسلامی افغانستان تمرکز کرده‌ایم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ وی با بیان این که در حال تدوین برنامه منسجمی در زمینه توانمندسازی و ارتقای ظرفیت های وزارت معارف جمهوری اسلامی افغانستان هستیم، افزود: برگزاری دوره تربیت مدرس یا تربیت معلم، اعطای بورسیه دوره های کارشناسی ارشد به کارشناسان وزارت معارف افغانستان از کارهایی بوده که به صورت پراکنده تا کنون انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر