English

علی اصغر فانی؛

آسیب‌های اجتماعی یک نهضت است/تلاش بر تغییر رفتار دانش آموز باشد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی باید به صورت موضوعی در آموزش و پرورش بررسی و پیگیری شود.

آسیب‌های اجتماعی یک نهضت است/تلاش بر تغییر رفتار دانش آموز باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عصر دیروز علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه‌ای که با حضور مدیران حوزه تربیت بدنی و سلامت در ساختمان علاقه مندان برگزار شد، گفت: باید اثربخشی فعالیت‌هایمان را ارزیابی کنیم و بر اساس آن تلاش‌های خود را تنظیم کنیم.

آسیب های اجتماعی معاونتی نگاه نشود، با دید موضوعی به آسیب های اجتماعی بنگریم

وزیر آموزش و پرورش افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی نباید معاونتی فکر کنیم بلکه باید به صورت موضوعی به آن نگاه شود و معاونت‌های مختلف با همکاری یکدیگر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش تلاش کنند.

وی بر تقویت دفتر سلامت و تندرستی تاکید و اظهار کرد: باید به موضوع آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک نهضت نگاه کرد و تلاش کنیم تا رفتار دانش آموز تغییر کند.

فانی افزود: ممکن است تلاش ما در پیشگیری از همه آسیب‌های اجتماعی کافی نباشد اما بخش عمده‌ای از آسیب‌ها را برطرف خواهدکرد.

هنر نیست که ما برنامه‌های متعددی را شروع کنیم اما هیچکدام را به نتیجه نرسانیم

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این هنر نیست که ما برنامه‌های متعددی را شروع کنیم اما هیچکدام را به نتیجه نرسانیم بلکه باید با توجه به امکانات موجود آن تعداد از فعالیت‌ها را که حتما به نتیجه می‌رسد را پیگیری و به انجام برسانیم، بنابراین نمی‌شود همه ایده آل‌ها را شروع کنیم و به هیچکدام هم دسترسی پیدا نکنیم.

وی اضافه کرد: طر ح‌های جدیدی در حوزه تربیت بدنی و سلامت در این دولت اجرا شده که قبلا سابقه‌ای نداشت مانند طرح حیاط پویا، المپیاد درون مدرسه‌ای، کانون‌های درون و برون مدرسه‌ای و همچنین در حوزه سلامت و پیشگیری که از نوآوری‌های آموزش و پرورش دراین دوره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر