English

شرایط ثبت نام دانش‌آموزان اول دبستانی در مدارس اعلام شد

شرایط ثبت نام دانش‌آموزان ورودی به کلاس اول دبستان اعلام و متولدین دوم مهر ماه ۱۳۸۹ به قبل می‌توانند به مدارس وارد شوند.

شرایط ثبت نام دانش‌آموزان اول دبستانی در مدارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، ثبت نام برای دانش‌آموزان ورودی به پایه اول دبستان شرایط و مقرراتی دارد که اولیا دانش‌آموزان پیش از انجام ثبت نام باید به آنها دقت کنند از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

برای ثبت نام در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ متولدین دوم مهر ماه ۱۳۸۹ به قبل می‌توانند با انجام تمامی مراحل مورد نیاز ثبت نام، وارد مدارس شوند.

ثبت نام قطعی دانش‌آموزان پایه اول دبستان منوط به دریافت نتیجه سنجش سلامت جسمانی آنها است و تا زمان ارائه نتیجه نهایی ثبت نام قطعی نخواهد شد. اولیا دانش‌آموزان در ابتدا با مراجعه به مدرسه مورد نظر برای تحصیل فرزند خود، ثبت نام موقت را انجام داده و از آنجا به پایگاه سنجش سلامت جسمانی معرفی خواهند شد.

با توجه به اینکه پایگاه‌های سنجش سلامت به سامانه ثبت نام مدارس متصل است، پس از تأیید پرونده سلامتی دانش‌آموز اطلاعات مربوط به آن در سامانه ثبت می‌شود. پس از آن ثبت نام قطعی خواهد شد.

گفتنی است، تعریف کلاس و کلاس‌بندی دانش‌آموزان مطابق شیوه‌نامه ساماندهی برای مدارس مشخص می‌شود تا سقف تعداد نفرات در کلاس‌های درس رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر