English

سه ویژگی سرویس‌های مدارس از منظر معاون شهردار تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه برابر آمارها یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و ۷۰۰ هزار دانشجو در شهر تهران داریم، اظهارکرد: با احتساب جمعیت هشت میلیونی تهران می ‌توان گفت که به ازای هر پنج نفر در تهران یک نفر با آغاز سالتحصیلی به مدرسه یا دانشگاه می‌رود.

سه ویژگی سرویس‌های مدارس از منظر معاون شهردار تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مازیار حسینی در نشست خبری رونمایی از برچسب‌های سرویس مدارس که صبح امروز در مقر پلیس راهور تهران برگزار شد، اظهار داشت: موضوع سرویس‌های مدارس یکی از دغدغه‌های ماست، ما همواره به دنبال علاج پیش از واقعه هستیم و این اقدام همان علاج پیش از واقعه است.

وی با بیان اینکه در مورد سرویس‌های مدارس سه عامل مهم وجود دارد، گفت: نخست اینکه سرویس مدرسه باید خودرویی ممتاز و مجزا باشد که ما با تاکسیرانی در این‌رابطه صحبت کرده‌ایم و البته در حال حاضر از آنچه که داریم استفاده می‌کنیم.

حسینی افزود: نکته بعدی راننده است، راننده باید سالم باشد، اعتیاد نداشته و به فنون رانندگی و قوانین مسلط باشد. دانش آموزان هم باید با راننده همکاری کنند.

معاون شهردار تهران، عامل سوم را مردم دانست و گفت: مردم و به خصوص رانندگان نیز باید نسبت به سرویس‌های مدارس حساس بوده و در صورت رویت آن توجه داشته باشند که تمام اولویت‌های ترافیکی با آن خودرو است.

حسینی از والدین خواست که با مسوولان همراه باشند و افزود: والدین مشکلات و تخلفات را به سه نهاد پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری منعکس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر