English

در انتخاب دبیران، مدیران و معاونان باید از توانمندترین افراد استفاده کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: روسای ادارات و مدیران مدارس باید با حساسیت برنامه ریزی کنند چراکه ما در برابر دانش آموزان و خانواده ها مسوول هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: در انتخاب دبیران، مدیران و معاونان باید از توانمندترین افراد استفاده کنیم تا بتوانیم در عرصه های علمی، ورزشی و کنکور حضور قدرتمندانه ای داشته باشیم.

مهدی حاجتی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس گفت: همه تلاش ما باید در روزهای باقیمانده صرف انجام درست پروژه مهر شود و در این میان ثبت نام دانش آموزان به موقع انجام شود و مدارس حال و هوای اول مهر داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم حضور قوی در آوردگاه های علمی افزود: روسای ادارات و مدیران مدارس باید با حساسیت برنامه ریزی کنند؛ چراکه ما در برابر دانش آموزان و خانواده ها مسوول هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان این دستگاه را از سازمانهای پویای گیلان دانست و گفت: بر اساس آمارها آموزش و پرورش استان در بسیاری از مسابقات علمی، ورزشی، پروژه مهر، شورای آموزش و پرورش و جشنواره های دیگر رتبه های برتر را کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر