English

۵۲۰ نیرو به مدارس خارج از کشور اعزام شدند

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از اعزام ۵۲۰ نیرو به مدارس خارج از کشورتا مهر امسال خبر داد و گفت: برای این افراد دوره آموزشی ۴ روزه برگزار کردیم.

۵۲۰ نیرو به مدارس خارج از کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل الله بابالو در مورد اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور، گفت: در طول ۳ سال، ۷۰۰ نیروی اعزامی به مدارس خارج از کشور داشتیم که ۵۲۰ نفر دیگر باقی مانده اند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور تصریح کرد: از این ۵۲۰ نفر باقی مانده ۱۷۰ نفر را برای صدور ویزا سازماندهی و برای آن ها ۴ روز دوره آموزشی برگزار کردیم پس از اتمام دوره های آموزشی به مدارس خارج از کشور اعزام می شوند.

وی افزود: در دوره های آموزشی این افراد سعی کردیم در بخش های تخصصی و عمومی افراد را آموزش دهیم و موضوعات متنوع نیز در این دوره ها ذکر شود.

بابالو مطرح کرد: با اعزام این ۱۷۰ نفر ۳۵۰ نفر از نیروها برای اعزام باقی می مانند که پس از بررسی ها تا اول مهرماه به مدارس خارج از کشور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا اواخر آبان ماه تمام این تعداد ذکر شده اعزام شده اند، گفت: با اعمال این موضوع فرصتی ایجاد می شود تا نفرات آنالیز شوند و برای برگزار کردن آزمون در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر