English

برگزاری اردوی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه با شرکت ۴ هزار نفر

رئیس سازمان دانش آموزی از برگزاری نهمین اردوی ملی این سازمان با حضور ۴ هزار نفر از اعضاء و مربیان در تابستان ۹۵ خبر داد.

برگزاری اردوی دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه با شرکت ۴ هزار نفر

 

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا کفاش با بیان اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی تربیتی مهمترین مأموریت خود را تربیت اجتماعی دانش آموزان می داند، اظهار کرد: آرزوی نزدیک شدن به جامعه ای صالح و حیات طیبه یکی از اهدافی است که نقش آموزش مهارت های زندگی در چارچوب مهارت­های تشکیلاتی و تربیت ساحت اجتماعی دانش آموزان را بیش از پیش نمایان می کند.

رئیس سازمان دانش آموزی افزود: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی - ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقای دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان، به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این اردو است.

وی آموزش مهارتهای اجتماعی و سبک زندگی در قالب کارگاه های تربیت اجتماعی و ایستگاه های آموزش مهارت های تشکیلاتی، شناسایی اعضاء و مربیان کارآمد، خلاق، اثربخش و ایجاد انگیزه در سایر اعضاء و مربیان را از دیگر اهداف نهمین اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز و فرزانه کشور برشمرد.

کفاش با بیان اینکه اعضاء و مربیان پیشتاز و فرزانه به تفکیک جنسیت در ۲ دوره اردوی ملی شرکت خواهند کرد، افزود: اردوی ملی پیشتازان در بازه زمانی ۲۶ مرداد لغایت یک شهریورماه و اردوی ملی فرزانگان در بازه زمانی ۳ لغایت ۹ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر