English

تظاهرات گسترده مخالفان هیلاری کلینتون در گردهمایی ملی دموکرات‌ها

حامیان برنی سندرز و مخالفان کلینتون قصد دارند همزمان با گردهمایی ملی دموکرات‌ها تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، رفتار حزب دموکرات با «برنی سندرز» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تردید درباره افزایش اعتبار «رقیب هم حزب وی –هیلاری کلینتون - باعثشده ده ها هزار نفر معترض به این شرایط، تصمیم به اعلام اعتراض خود در گردهمایی ملی دموکرات ها در فیلادلفیا بگیرند.
برخلاف تظاهرات «کلیولند» که با درگیری های پراکنده و حضور بیش از حد پلیس همراه بود، افراد مذکور اهدافی مشترک و تقریباً منسجم دارند. البته بخشی از این انسجام مدیون مدارکی است که اخیراً «ویکی لیکس» منتشر کرد. بنابر این اسناد مقامات دموکرات راه هایی را برای موفق نشدن سندرز به بحثگذاشته اند. معترضان از چگونگی مدیریت حزب بر رقابت های انتخاب نامزدها خشمگین هستند.
در حال حاضر فیلادلفیا در انتظار تظاهرات طرفداران سندرز است که احتمالاً با درگیری و خشونت همراه خواهد بود. فعالان در رسانه های اجتماعی مشغول جذب حمایت گروه های مختلف هستند. آنها طرح هایی را برای تظاهرات درون ساختمان برگزاری گردهمایی و در خیابان ها پیشنهاد کرده اند.
ائتلاف «بهار دموکراسی» از کلینتون و دیگر مقامات ارشد این حزب درخواست ایجاد تغییرات جدی برای جلوگیری از تکرار این روند را مطرح می کند. آنها خواهان یک بسته اصلاحی جدی هستند. برخی از فعالان احتمالاً قصد دارند معابری را که نمایندگان از آن عبور می کنند، مسدود کنند.
به نظر می رسد برخی از فعالان نیز برای جلب نظر حامیان سندرز تمام تلاش خود را به کار گیرند. نگرانی از درگیری پلیس با معترضان بسیار زیاد است. بنابر گزارش ها افرادی که حامی جنبش «زندگی سیاهپوستان اهمیت دارد» هستند در این شرایط دست به تظاهرات بزنند.
بودجه ای برابر با ۴۳ میلیون دلار به فیلادلفیا داده شده است تا امنیت این گردهمایی را تأمین کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه