English

برجام بدترین توافق تاریخ است

دستیار نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در جدیدترین اظهارنظر ضد «برجام» این توافق بین ایران و گروه ۱ + ۵ را «بدترین توافق تاریخ» خواند.

برجام بدترین توافق تاریخ است

به گزارش خبرگزاری موج، «کریس کریستی»، فرماندار «ایالت نیوجرسی»، در سخنرانی دیشب(سه‌شنبه) خود در دومین روز نشست کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه، «برجام» را «بدترین توافق تاریخ» توصیف کرد.

طبق متن کامل سخنرانی «کریستی» که روی وب‌سایت بسیاری از رسانه‌های آمریکایی قرار گرفته، وی هیلاری کلینتون، نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات آمریکا را بابت موارد متعدد، از جمله کمک به شکل‌گیری توافق هسته‌ای با گروه ۱ + ۵ مورد انتقاد قرار داد.

وی، بعد از انتقاد از کلینتون در مسائل مختلف به موضوع ایران پرداخت و گفت: «او، رهبری مذاکراتی را به عهده داشت که به حصول بدترین توافق هسته‌ای در تاریخ منجر شد.»

«کریستی» ادعا کرد که این توافق باعثشده که «آمریکا و دنیا امنیت و احترام کمتری داشته باشند».

حزب جمهوری‌خواه آمریکا در اولین روز کنوانسیون ملی این حزب در روز دوشنبه، سندی را تصویب کرد که برجام را توافق شخصی رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با ایران توصیف می‌کند. این سند، برجام را غیرالزام‌آور دانسته و گفته که رئیس‌جمهور بعدی آمریکا موظف به اجرای آن نخواهد بود.

کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه، سه‌شنبه رسماً دونالد ترامپ را به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، معرفی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه