English

درخواست اعلام حالت فوق‌العاده در آستانه برگزاری مجمع حزب جمهوریخواه در ایالت اوهایو

رئیس اتحادیه پلیس شهر کلیولند در ایالت اوهایو از فرماندار این ایالت خواست در آستانه برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه در این منطقه، حالت فوق العاده اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه پلیس کلیولند از فرماندار ایالت اوهایو خواسته است تا برای حفظ امنیت در حین برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه در این منطقه حالت فوق العاده اعلام شود و قانون آزادی حمل سلاح به حالت تعلیق در آید.

گفته می‌شد تدابیر امنیتی در منطقه کلیولند یعنی محل برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه این کشور، تشدید شده است.

در حالی که انتظار می رود حزب جمهوریخواه آمریکا در مجمع ملی خود در منطقه کلیولند دونالد ترامپ را به عنوان نامزد نهایی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کند تدابیر امنیتی در این منطقه تشدید شده و برخی از مسیرهای تردد مسدود شده و در برخی از مسیرها محدودیت های ترافیکی اعمال شده است و بالگردها هم با پرواز بر فراز این منطقه پیام های سیاسی را بر فراز منطقه منتشر می کنند.

قرار است در اطراف محل برگزاری مجمع عمومی حزب جمهوریخواه حلقه ای فولادی هم ایجاد شود و این اقدام باعثخواهد شد که کلیولند بیشتر به یک قلعه نظامی شبیه شود. انتظار می رود حضور دونالد ترامپ در کلیولند با برگزاری تظاهرات معترضان خشمگین همراه شود.

مسئولانی که در آمریکا وظیفه محافظت از مجمع عمومی احزاب عمده این کشور را برعهده دارند همیشه انتظار دارند چنین نشست هایی با اعتراضات عمومی و در نتیجه اختلال مواجه شوند به همین علت این مسئولان در هنگام برگزاری مجمع عمومی احزاب عمده آمریکا در وضع آماده باش کامل قرار می گیرند و حتی از نهادهای امنیتی دیگر هم کمک و نیروی اضافی دریافت می کنند.

اما مجمع عمومی حزب جمهوریخواه آمریکا در روزهای هجدهم الی بیست و یکم جولای(۲۸ الی ۲۱ تیر) در کلیولند که قرار است در آن دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر معرفی شود در شرایط کاملا خاصی برگزار می شود.

کمتر از دو هفته قبل یک فرد مهاجم در منطقه دالاس پنج افسر پلیس آمریکا را کشت. حدود یک ماه قبل هم درحمله به یک باشگاه شبانه ۴۹ نفر در آمریکا کشته شدند.

صبح یکشنبه به وقت آمریکا نیز در منطقه باتون روژ ایالت لوئیزیانا سه افسر پلیس هدف گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه