English

می‌خواهیم میزان پیشرفت آمریکا را نشان بدهیم

سرمربی آمریکا که تیمش در دیدار رده بندی مقابل کلمبیا به میدان خواهد رفت تاکید کرد قصد دارد پیشرفت فوتبال آمریکا را به همه نشان بدهد.

می‌خواهیم میزان پیشرفت آمریکا را نشان بدهیم

به گزارش خبرگزاری موج، آمریکا بامداد فردا(یکشنبه) در دیدار رده بندی کوپا آمه‌ریکا به مصاف کلمبیا می‌رود.

یورگن کلینزمان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی خاصی است چون در دیدار افتتاحیه نیز برابر هم قرار گرفتیم اما شکست خوردیم. این بازی فرصتی برای جبران است. همچنین می توانیم پیشرفتی که در این رقابت‌ها داشته باشیم را نشان دهیم. این برای من موضوع مهمی است.

سرمربی تیم ملی آمریکا در ادامه اظهار کرد: تیم در حال پشت‌سر گذاشتن دوران مثبتی است. برابر آرژانتین در نیمه نهایی خیلی چیزها یاد گرفتیم. این رقابت‌ها فرصت آزمایش و یادگیری را می‌دهد.

کلینزمان درباره ضعف و قوت کلمبیا هم گفت: آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند؛ به خصوص در آمریکای جنوبی. همچنین کلمبیا تیمی فوق العاده باهوش است. در انتقال توپ از خط دفاع به حمله عالی، عمل می کنند. می توانند توسط ضد حمله، حریفان را به دردسر بیندازند. فکر می کنم خوسه پکرمن، عملکرد فوق العاده‌ای داشته است اما می‌خواهیم برابر کلمبیا نشان دهیم که از بازی‌های گذشته درس گرفتیم و پیشرفت داشتیم. فردا بازی دوستانه‌ای نخواهد بود. بدون شک همه شاهد بازی بزرگی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه