English

ترامپ ترور شد

کاندیدای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عصر دیروز دوشنبه(به وقت محلی) حین برگزاری کمپین در لاس‌وگاس مورد سوءقصد قرار گرفت.

ترامپ ترور شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ ، میلیاردر جنجالی حزب جمهوری‌خواه، هنگام ورود به سالن سخنرانی خود از سوی یک جوان ۱۹ ساله مورد سوءقصد قرار گرفت.

این جوان تلاش کرد اسلحه یکی از مأموران حفاظتی را برداشته و به سوی ترامپ شلیک کند که مأموران مانع از انجام این کار شده و وی را دستگیر کردند.

براساس قوانین فدرال، باتوجه به این‌که اتهاماتی مانند اقدام به قتل و ایجاد تشویش عمومی متوجه این جوان است، وی ممکن است با مجازاتی تا ۱۰ سال زندان مواجه شود.

بنابر قانونی که از زمان ترور کندی دوم حین انتخابات ریاست جمهوری وضع شد، نامزدهای قطعی احزاب که به مرحله نهایی انتخابات راه یافته‌اند همانند رئیس‌جمهوری و اعضای دولت تحت محافظت «سیکرت سرویس» یا «نیروی سری» که کار حفاظت اعضای دولت آمریکا را برعهده دارد قرار خواهند گرفت.

باتوجه به این‌که نامزدی ترامپ باوجود یکه تازی در حزبش، هنوز توسط کنگره ملی جمهوری‌خواهان قطعی نشده است، او همچنان در حفاظت شخصی و پلیس محلی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی