English

امام جمعه تبریز: جوانان ما نباید جنایات آمریکا را فراموش کنند

امام جمعه تبریز گفت: همه ی جنایات رخ داده قبل از انقلاب و ترورهای بعد از انقلاب زیر سر آمریکاست و جوانان ما نباید این جنایات آمریکا را فراموش بکنند.

امام جمعه تبریز: جوانان ما نباید جنایات آمریکا را فراموش کنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به سالروز به رگبار بستن هم میهنان‌مان در ۱۷ شهریور به دست رژیم پهلوی، اظهار کرد: در روز ۱۷ شهریور ۵۷ مردم در میدان ژاله تهران تجمع ساکت و آرامی داشتند که رژیم پهلوی آن ها را به رگبار بست و چند هزار نفر از آن ها جانشان را از دست دادند، حتی گفته می شود برخی از سربازان اسرائیلی نیز در آن جنایت حضور داشتند.

وی افزود: هر چه باشد همه این جنایات و کشتارها زیر سر آمریکاست و ما نباید این را فراموش کنیم، چه به گلوله بستن مردم در ۱۷ شهریور، چه کشتن مردم در قیام ۱۵ خرداد و حوادثدیگر در تاریخ.

امام جمعه تبریز با اشاره به بازدید اخیر مقام معظم رهبری از فناوری های بومی و دانش بنیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیدارشان با وزیر دفاع و کارمندان این وزارت، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر اهمیت تقویت نیروهای دفاعی و موشکی تاکید کردند و جمله ای را فرمودند که حرف دل تمام مردم ایران اسلامی است ایشان فرمودند، باید توان دفاعی کشور را تا حدی تقویت کنیم تا دشمن احساس تهدید کند و باید به دشمن بفهمانیم در صورت تهدید پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه به تعرض و اشغال خاک شهر طرابلس سوریه از طرف ارتش ترکیه اشاره کرد و گفت: دولت ترکیه با بهانه‌ای غیر قابل توجیه به خاک طرابلس سوریه تعرض کرده است و فکر می کند تعرض به خاک کشور دیگر نشانه قدرت است و می خواهد با این کارش بر تحرکات داخلی خود و خبر های کودتا سرپوش بگذارد، ما مردم و دولت ایران هر گونه تجاوز از سوی کشوری به خاک کشور دیگر را محکوم می کنیم و با این نوع عمل ها مخالفیم.

شبستری در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، عنوان کرد: جوانان ما و بخصوص خانواده های آن ها باید ازدواج این دو بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند و از تشریفات دوری کرده و ازدواج را آسان کنند، اگر تشریفات و تجملات رها نشود این امر وارد زندگی جوانان شده و سنت الهی آسیب می بیند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه