English

گزارش موج از نبردهای سنگین در فلوجه؛

هزاران غیر نظامی با حمایت ارتش شهر را ترک کردند

نیروهای دولتی و مردمی عراق موفق شدند عملیات آزاد سازی شهر راهبردی فلوجه را در حالیکه وارد بیست و پنجمین روز آغاز آن می شوند، ادامه داده و بخش های مرکزی این شهر را به طور کامل در کنترل خود بگیرند.

هزاران غیر نظامی با حمایت ارتش شهر را ترک کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رسانه های عراق، نیروهای ارتش و پلیس ضد تروریسم با همکاری الحشدالشعبی ( بسیج مردمی) عملیات شکستن تروریسم را ادامه می دهند و ۴۸ ساعته گذشته موفق شدند بسیاری از دوایر دولتی از جمله ساختمان شهرداری را آزاد کنند.

السومریه نیوز به نقل از طالب شقاطی مشاری الکنعانی فرمانده نیروهای ضد تروریسم عراق که نیروهایش در این عملیات مشارکت فعال دارند گزارش داد: به دنبال آزادی بخش هایی از شهر نزدیک به ۷۰ هزار تن از مردم غیر نظامی ساکنان شهر تحت حمایت نیروهای ارتش شهر را ترک کردند و این در حالی است که تروریست ها از عملیات انتحاری برای کشتن مردم غیر نظامی استفاده می کنند.

حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق جمعه شب گذشته پیروزی ارتش و نیروهای مردمی را در آزاد سازی شهر فلوجه تبریک و در  عین حال گفت: بخش هایی از شهر (  بخش قدیمی) هنوز پاکسازی نشده است.

کارشناسان امور  عراق، پیروزی نیروهای مسلح و الحشد العشبی را در آزادسازی فلوجه بسیار مهم توصیف می کنند و معتقدند که با موفقیت در این عملیات و تار و مار شدن تروریست ها در این منطقه خطر عملیات تروریستی در بغداد که در ۶۰ کیلیومتری فلوجه قرار دارد به شدت کاهش می یابد.          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه