English

عربستان ۵۲۶ خارجی را به اتهام تروریسم اخراج می کند

رژیم آل سعود که خود یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی در منطقه است، ۵۲۶ فرد خارجی را به اتهام تروریسم از عربستان اخراج می کند.

به گزارش خبرگزاری موج، مقامات قضایی آل سعود صدها نفر از افراد خارجی را به اتهام تروریسم و تهدید امنیت این کشور از عربستان اخراج خواهند کرد.

بر اساس این گزارش مقامات قضایی عربستان ۵۲۶ نفر از افراد خارجی را به اتهام تروریسم و انجام فعالیت هایی که امنیت ملی عربستان را به خطر می اندازد، از این کشور اخراج خواهند کرد.

«منصور القفاری» سخنگوی رسمی وزارت دادگستری عربستان در سخنانی گفت: شمار افرادی که پس از پایان یافتن دوران محکومیت خود باید کشور را ترک کنند، ۵۲۶ نفر است. این افراد از زمان ایجاد دادگاه جزائی ویژه برای مسائل مربوط به تروریسم و امنیت کشور در ۸ سال پیش تاکنون بازداشت شده اند.

این تعداد افراد ۶۳ درصد از مجموع افرادی که عربستان به اتهام تروریسم آنها را بازداشت کرده است، تشکیل می دهند. در حال حاضر مجموعا ۸۳۳ نفر به اتهام تروریسم در حبس به سر می برند.

گفتنی است عربستان سعودی در حالی از وجود عناصر تروریستی در کشور خود سخن می گوید و با آنها مقابله می کند که خود از جمله بزرگترین حامیان اقتصادی و سیاسی گروه های تکفیری در سوریه، عراق و غیره است وبیش از یک سال است که مردم بی دفاع یمن را به خاک و خون کشیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه