English

ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه حمله افراد مسلح به حلب را دفع کردند

ستاد مشترک ارتش روسیه از دفع حمله افراد مسلح به حلب توسط ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه خبر داد.

ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه حمله افراد مسلح به حلب را دفع کردند

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد؛ ارتش سوریه و نیروی هوائی روسیه حمله گروه های مسلح در حلب را دفع کردند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حمله شبانه گروه‌های تروریستی از جبهه الراشدین واقع در جنوب غرب حلب به سمت تله العماره الراموسیه را دفع کردند.

بعد از وقوع این حملات نیروهای مقاومت با استفاده از تیربار سنگین و خمپاره به مقابله با آن برخواستند که باعثشد تعداد زیادی از افراد مهاجم کشته و زخمی شوند.

عبدالله المحیسنی سرکرده سعودی جبهه النصره(که به جبهه فتح الشام تغییر نام داده است) روز گذشته اعلام کرد که نبرد «غزوه حلب» برای شکست محاصره مناطق شرقی این شهر آغاز شده و به هر یک از افراد مسلح وعده داده است که در صورت کشته شدن در نبرد حلب به هر کدام از آنها ۷۲ حوری تعلق خواهد گرفت. در این نبرد ۵۰۰۰ فرد مسلح در جبهه‌ای به طول ۲۰ کیلومتر در حال نبرد هستند.

یک منبع میدانی گفت درگیری‌های شدیدی در اطراف مدرسه «الحکمه» واقع در غرب حلب در جریان است. این درگیری‌ها بعد از آن رخ داد که گروه‌های تروریستی به این مدرسه وارد شدند. گروه‌های مسلح با استفاده از تروریست‌های ترکستانی انتحاری تلاش کردند تا به این مدرسه وارد شوند و سپس به «طرح مسکونی ۱۰۷۰» واقع در غرب حلب وارد شوند که موفق به این کار نشدند و شمار زیادی از آنها کشته و زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی