English

رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از حلب بازدید کرد

با دستور بشار اسد سرتیپ «علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از مناطق الملاح، الخالدیه و بنی زید که طی یک ماه و چند روز گذشته در شمال و غرب شهر حلب آزاد شدند، بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری موج، سرتیپ «علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه به دستور بشار اسد رئیس جمهور و فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور از یگان های حاضر در مزارع الملاح، بنی زید و الخالدیه واقع در حلب و حومه آن بازدید کرد.

رئیس ستاد ارتش سوریه در این بازدید ضمن دیدار با نیروهای ارتش از فداکاری های آنها در مبارزه با گروه های تروریستی که موجب تخریب و ویرانی سوریه شده اند تمجید و قدردانی کرد.

ایوب در این بازدید همچنین در جریان توضیحات فرماندهان میدانی ارتش پیرامون ماموریت های رزمی در حلب، مراحل اجرای عملیات نظامی و دستاوردهایی که نیروهای مسلح سوریه در مبارزه با تروریست ها کسب کرده اند قرار گرفت.

وی همچنین تاکید کرد که ارتش سوریه به ادامه انجام ماموریت های خود در راه دفاع از میهن و تامین امنیت مردم و بازگرداندن ثبات و آرامش به سوریه مصمم است.

از سوی دیگر در پی حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به الحمدانیه در شهر حلب ۱۱ شهروند سوری شهید شدند. در پی این حملات ۵۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی