English

تحمیل راه‌حل خارجی به مردم سوریه غیرقابل قبول است

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، مسکو همواره تأکید دارد مذاکرات صلح سوریه باید هر چه سریعتر آغاز شود تا از تحمیل هر راه‌حل خارجی به مردم سوریه خودداری گردد.

تحمیل راه‌حل خارجی به مردم سوریه غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت خارجه روسیه پس از نشست اخیر سه‌جانبه میان آمریکا، روسیه و سازمان ملل درباره تحولات سوریه در ژنو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، مسکو همواره بر اهمیت ازسرگیری هر چه سریعتر مذاکرات صلح سوریه بدون هرگونه پیش‌شرط بیشتر تأکید دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه پس از نشست سه‌جانبه تأکید کرد، از نظر مقامات روسیه ارائه هرگونه راه‌حل خارجی و تحمیل آن به مردم سوریه غیرقابل قبول است.

بر اساس این گزارش، «گنادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه به نمایندگی از مسکو در این سری گفت‌وگوهای سه جانبه میان آمریکا، روسیه و سازمان ملل متحد که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ جولای(۵ و ۶ تیرماه) در ژنو برگزار شد، شرکت کرده بود.

در ادمه بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «مسکو تأکید دارد تلاش‌ها برای اعمال پیش‌شرط‌های ساختگی برای ازسرگیری مذاکرات و تحمل هرگونه راه‌حل از جانب کشورهای خارجی به مردم سوریه غیرقابل قبول است. و تنها مردم سوریه هستند که باید پارامترهای کشور مستقل سوری را از طریق مذاکرات مستقیم فراگیر تعیین کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه