English

مستقل بودن دمشق مشکل غرب با سوریه است

رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سیاسی یونانی گفت که مشکل بسیاری از سران کشورهای غربی با سوریه این است که دمشق در تصمیم‌گیری‌های خود مستقل است به همین دلیل از تروریست‌ها برای تضعیف آن و تبدیل کردن آن به کشوری فرمانبردار حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری موج، یک هیئت سیاسی یونانی که شامل رئیس حزب دموکرات مسیحی و رئیس حزب بازوک و تعدادی از سران احزاب بودند با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.

اسد در این دیدار گفت که جنگ تروریستی علیه سوریه درس‌های متعددی برای منطقه و جهان داشته و دلیل این مووضع نیز مو[تروریستی اخیری بود که به بسیاری از کشورها آسیب رساند.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: مشکل بسیاری از سران کشورهای غربی با سوریه این است که دمشق در تصمیم‌گیری‌های خود مستقل است به همین دلیل از تروریست‌ها برای تضعیف آن و تبدیل کردن آن به کشوری فرمانبردار حمایت کردند.

وی گفت: سیاست غرب در در حمایت از تروریست‌ها پیامدهای منفی بر امنیت و اقتصاد این کشورها به دنبال داشته است و ملت سوریه نیز در پایبندی به استقامت و حمایت از کشور و تصمیمات مستقل خود پایدار است.

هیئت یونانی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت از سوریه، اعلام کرد که امروز این کشور خط اول دفاع در مقابله با تروریسم است.

این هیئت اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای اصلاح دیدگاه اشتباه درباره اوضاع در سوریه و قانع کردن دولت‌ها که تروریسم دشمن مشترک بوده و برای همه خطر دارد، به کار خواهند بست.

هیئت یونانی تاکید کرد که منفعت ملت یونان در این است که در مبارزه با تروریسم در کنار سوریه باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه