English

افراد غیر نظامی برای آشتی‌ملی سلاح خود را کنار بگذارند

فرماندهی کل ارتش سوریه ضن درخواست از افراد غیر نظامی که در شرق حلب حضور دارند برای پیوستن به روند آشتی ملی به تروریستها اعلام کرد که سلاح خود را کنار بگذارند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندهی کل ارتش سوریه از شهروندان این کشور که در مناطق شرقی شهر حلب حضور دارند، خواست که وارد روند آشتی ملی شوند.

گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد که فرماندهی کل ارتش از شهروندان سوری همچنین خواسته است که مزدوران بیگانه را از مناطق سکونت خود بیرون برانند.

مناطق شرقی شهر حلب که تحت کنترل گروههای مسلح تروریستی است، از حدود ۱۰ روز پیش، با تسلط آتشباری ارتش سوریه بر تنها جاده امدادرسانی آنان به خارج حلب(جاده کاستیلو) در محاصره قرار گرفته است.

ارتش سوریه همچنین با ارسال پیام به افراد غیر نظامی و تروریستهای حاضر در مناطق شرقی شهر حلب از طریق تلفن همراه، گذرگاههای امن و مناطق اقامت موقت را برای افراد غیر نظامی مشخص کرد که تمایل به خروج دارند.

نیروهای سوری همچنین تأکید کردند که مایحتاج افراد غیر نظامی که از این منطقه خارج می‌شوند تأمین خواهد شد.

فرماندهی نیروهای مسلح سوریه در پایان از تروریستها خواست که سلاح خود را بر زمین نهاده تا به وضعیت آنان رسیدگی شود.

محاصره شرق حلب از دیشب به طور کامل قطعی شد و هم‌اکنون ارتش سوریه با آزادسازی مناطق بیشتری در غرب شهر حلب، در حال کامل کردن محاصره کل شهر حلب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه