English

لزوم رفع وابستگی اسرائیل به ارتش آمریکا

یک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد بسته حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل به‌دلیل گرفتن استقلال از این رژیم، زیان‌بار است.

به گزارش خبرگزاری موج، درحالی که هیئتی از رژیم صهیونیستی به رهبری «یاکوف ناجل» رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل برای امضای تفاهمنامه حمایت نظامی با آمریکا به واشنگتن سفر کرده، یک ژنرال سابق ارتش این رژیم اظهاراتی علیه بسته‌های حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل به زبان آورد.

ژنرال «گرشون هاکوهن» فرمانده سابق نیروهای شمالی ارتش اسرائیل اعلام کرد که حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل، بیشتر از اینکه کمک کند، باعثآسیب دیدن این رژیم می‌شود.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» هاکوهن که قبلا هم از این مسئله انتقاد کرده بود، خواستار رفع تدریجی وابستگی اسرائیل به ارتش آمریکا شد.

وی با بیان اینکه تحت این توافق، اسرائیل باید بخش مهمی از این بودجه را در صنایع دفاعی آمریکا سرمایه گذاری کند تاکید کرد اما مسئله بدتر اینجاست که در ازای ۸ میلیارد دلار اضافه، آمریکا بندی را از این توافق حذف خواهد کرد که به اسرائیل اجازه می‌داد تا مبلغی از این بسته را به واحد پول «شِکِل» جهت مصرف در صنایع داخلی خود تبدیل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی