English

سفر «انور عشقی» به اسرائیل به درخواست دربار سعودی صورت گرفت

افشا کننده اسرار خاندان آل سعود اعلام کرد که سفر «انور عشقی» به اراضی اشغالی فلسطین و دیدار با مسئولان صهیونیست با هماهنگی کامل دربار پادشاهی این کشور و «محمد بن سلمان» صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، افشاکننده اسرار خاندان آل سعود به نام «مجتهد» اعلام کرد که سفر «انور عشقی» ژنرال بازنشسته سعودی به اراضی اشغالی فلسطین با هماهنگی دربار پادشاهی عربستان صورت گرفته است.

وی فاش کرد: سفر انور عشقی به اراضی اشغالی فلسطین به صورت کامل به درخواست دربار پادشاهی عربستان در ریاض صورت گرفت. این اقدام انور عشقی گامی از سوی «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان بود که در صدد جلب توجه و دوستی اسرائیل است تا بدین طریق اسرائیل با وساطت در نزد آمریکایی ها موجب شود که واشنگتن از بن سلمان در برابر «محمد بن نایف» حمایت کند.

مجتهد می افزاید: هر کس ادعا کند که سفر انور عشقی تصمیمی شخصی بوده است، آگاهانه دروغ می گوید. این در حالی است که روابط محمد بن نایف با اسرائیل عمیق تر از محمد بن سلمان است ولی بن نایف به صورت مخفیانه این کار را انجام می دهد و هدف وی به گفته خودش هماهنگی امنیتی جامع با اسرائیل است نه عادی سازی روابط با آن.

افشاگر سعودی می نویسد: اسرائیلی های خبیثهر ۲ هدف را محقق می کنند و بن نایف و محمد بن سلمان را به رقابت وا می دارند؛ بن نایف در مسأله هماهنگی امنیتی و بن سلمان نیز در مسأله عادی سازی روابط و این در حالی است که هر دو نفر نیز تصور می کنند رابطه شان با اسرائیل مهم تر از دیگری است. در همین راستا شماری از افراد احمق نیز لیستی از افراد مرتبط با موساد(سرویس اطلاعاتی اسرائیل) را به بن نایف تحویل دادند تا این افراد را مجازات کند اما خود این افراد تحت پیگرد قرار گرفتند و به افراد مرتبط با موساد آسیبی نرسید.

گفتنی است اخیرا رادیو «صدای اسرائیل» اعلام کرد که انور عشقی ژنرال بازنشسته سعودی و رئیس پژوهشکده مطالعات راهبردی این کشور در جریان سفر به فلسطین اشغالی با تعدادی از مقامات صهیونیستی و در راس آنها " دوری گلد " مدیر کل وزارت امور خارجه این رژیم و " مردخای " مسئول هماهنگی امور دولت صهیونیستی در دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه