English

نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز - یکشنبه - به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی حمله کرده و چندین شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست پس از حمله به کرانه باختری به ویژه شهر الخلیل اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.

صهیونیست‌ها سه شهروند فلسطینی را در شهرک «بیت عوا» در الخلیل به اسارت گرفتند. همچنین در شهرک «سموع» در الخلیل نیز صهیونیست‌ها دو شهروند فلسطینی را بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل کردند. از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست به اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی حمله کرده و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. صهیونیست‌ها در شهرک «بیت عناتا» در قدس نیز احضاریه‌ای را به یک خبرنگار فلسطینی به منظور مراجعه به مرکز بازجویی رژیم صهیونیستی در این منطقه تحویل دادند. نظامیان رژیم صهیونیستی چندین منطقه دیگر در الخلیل از جمله شهرک «سعیر»، «شیوخ»، «یطا» و «حلحول» را نیز هدف حمله قرار داده و اقدام به بازرسی منازل فلسطینیان کردند و به برخی از آن‌ها احضاریه تحویل دادند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی برای هفدهمین روز متوالی شهر الخلیل را به محاصره کامل خود درآورده است. نظامیان صهیونیست تمامی ورودی‌های این شهر را بسته و تدابیر امنیتی ویژه‌ای در آن به اجرا گذاشته‌اند. صهیونیست‌ها همچنین روزانه منازل فلسطینیان در الخلیل را مورد حمله و بازرسی قرار می‌دهند و بعضا دست به بازداشت گسترده فلسطینیان نیز می‌زنند. دشمن صهیونیستی پس از عملیات‌های اخیر مقاومتی و به منظور مجازات دسته‌جمعی فلسطینیان اقدام به محاصره همه‌جانبه شهر الخلیل کرده است و همچنان در جست‌و‌جوی مجریان این عملیات‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی