English

۳ روز عزای عمومی در استان صلاح الدین عراق اعلام شد

شورای استان صلاح الدین در پی وقوع انفجار تروریستی در منطقه بلد و شهید و زخمی شدن ۸۰ نفر، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

۳ روز عزای عمومی در استان صلاح الدین عراق اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سومریه نیوز، شورای استان صلاح الدین با صدور بیانیه ای در پی وقوع انفجارهای تروریستی در یکی از اماکن مقدس این استان که منجر به شهادت و زخمی شدن ۸۰ نفر شد، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شورای استان صلاح الدین اعلام کرد به دلیل همبستگی با خانواده قربانیان حوادثتروریستی در حرم سید محمد فرزند امام هادی علیه السلام سه روز عزای عمومی در این استان اعلام می شود. این شورا همچنین تصریح کرد که تروریست ها اکثر این اقدامات انتحاری را با لباس مبدل و پوشیدن لباس نیروهای نظامی انجام می دهند. در همین راستا نیز «احمد الجبوری» استاندار صلاح الدین در سخنانی این اقدامات تروریستی را محکوم کرد و از دستگاه های امنیتی درخواست کرد که اطلاعات دقیقی را در خصوص این حوادثتروریستی جمع آوری کنند و به مقامات مسئول تحویل دهند. زیرا اخیرا برخی رسانه ها مدعی شده بودند که این حرم هدف حملات خمپاره ای قرار گرفته است. گفتنی است بر اثر وقوع انفجارهای تروریستی توسط عوامل انتحاری در نزدیکی حرم سید «محمد» فرزند امام هادی علیه السلام در منطقه بلد واقع در استان صلاح الدین عراق، ۳۰ نفر شهید و ۵۰ تَن دیگر زخمی شدند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه