English

درگیری‌‌های شدید در اطراف فرودگاه بین‌المللی عدن

در پی درگیری‌های شدید بین مزدوران رئیس‌جمهور فراری یمن و عناصر تکفیری شماری کشته و یا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری موج، در پی درگیری‌های شدید بین شبه‌نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن و عناصر تکفیری در اطراف پادگان الصولبان در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن، شماری کشته و زخمی شدند.

برخی از منابع گفتند که افراد مسلح از در پشتی به پادگان الصولبان حمله کردند و شماری از سربازان را به اسارت گرفتند.

این منابع افزودند که درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و عناصر مسلح پادگان را تحت کنترل خود دارند.

بر اساس این گزارش افراد مسلح صبح چهارشنبه بعد از حمله با یک خودروی بمب‌گذاری شده که دروازه پادگان الصولبان را هدف قرار داد، این پادگان را به کنترل خود در آوردند.

پیش از این منابع محلی یمنی از وقوع دو انفجار شدید به‌وسیله دو خودروی بمب‌گذاری شده در اولین روز عید سعید فطر در پادگان الصولبان در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی عدن خبر داده بودند.

این منابع گفتند که انفجار اول در مرکز ایست و بازرسی در نزدیکی پادگان الصولبان به وقوع پیوست که بعد از این انفجار درگیری‌هایی در اطراف این پادگان به وقوع پیوست. پس از انفجار اول، یک خودروی بمب‌گذاری شده نیز که توسط یک عامل انتحاری هدایت می‌شد، در همین منطقه منفجر شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجارهای تروریستی را به‌عهده نگرفته است.

از ابتدای تجاوز عربستان تاکنون، استانهای جنوبی یمن شاهد دهها حمله تروریستی بوده است که در پی آن صدها نفر کشته و یا زخمی شده‌اند.

شهر عدن و سایر استانهای جنوبی که در اشغال متجاوزان و تکفیری‌ها است شاهد ناامنی گسترده و افزایش روزافزون شمار عناصر القاعده و داعش است.

تجاوز عربستان به یمن از ششم فروردین ماه سال ۹۴ آغاز شده و در طول این مدت هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته یا زخمی و ده‌ها هزار نفر نیز آواره شده‌اند و ۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی