English

هزاران بحرینی اقامه کردند؛

نماز عید فطر مقابل منزل شیخ عیسی قاسم

هزاران نفر از مردم بحرین با حضور در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منامه٬ نماز عید فطر را اقامه کردند.

نماز عید فطر مقابل منزل شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه الکترونیکی «مرآه البحرین»، هزاران نفر با برپایی نماز عید فطر در مقابل منزل شیخ عیسی احمد قاسم با وی اعلام همبستگی کردند.

بر اساس این گزارش، شیخ سعید المادح در خطبه نماز عید فطر که مقابل منزل آیت الله شیخ قاسم اقامه شد، گفت: اقدام های گسترده و خطرناکی که در چند مدت اخیر صورت گرفته است، هیچ توجیه عقلانی ندارد و تنها به هدف قرار دادن طایفه ای خاص صورت گرفته است.

وی افزود: درایت شیخ قاسم در طول بحران بحرین باعث شد تا کشور در ورطه نابودی قرار نگیرد. هزاران نفر از مردم بحرین از ۲۰ ژوئن تا کنون با تحصن در مقابل منزل شیخ قاسم خواستار لغو سلب تابعیت وی هستند.

رژیم آل خلیفه دوشنبه ۲۰ ژوئن در اقدامی بر خلاف قوانین انسانی، تابعیت حاج شیخ عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد.

در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، هزاران بحرینی همراه با علمای دینی در مقابل منزل وی تحصن و تاکید کردند، هرگز تسلیم تهدیدهای نظامیان آل خلیفه نمی شوند.

در همین حال نیروهای امنیتی نظام آل خلیفه تظاهرات مردم را سرکوب کرده و برای متفرق کردن تظاهر کنندگان از گلوله های ساچمه ای بزرگ استفاده کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه