English

درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای اعمال تحریم علیه رژیم اسرائیل

تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه ای در واکنش به تصمیم سران رژیم صهیونیستی برای احداثبیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری، اعمال تحریم علیه این رژیم را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی درخواست کرد مسئولیت های خود را در قبال سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی برعهده بگیرند.

بر اساس این گزارش در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: جامعه جهانی از طریق اعمال تحریم و صرف نظر از رابطه با اسرائیل، مسئولیت خود در قبال شهرک سازی ها برعهده گیرد. زیرا عدم انجام این اقدامات به معنای سازش تعمدی جامعه جهانی با جنایت شهرک سازی است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: هرکس که روند شهرک سازی ها را در سرزمین فلسطین پیگیری و بررسی کند، به خوبی درک می کند که اسرائیل هر روز برای گسترش و تقویت شهرک سازی در کرانه باختری اقدام می کند تا بدین صورت اکثریت سرزمین فلسطین را به خود الحاق کند. همچنین این سرزمین ها را یهودی سازد و ساکنان آن را نیز در بخشی از شهرک سازی ها قرار دهد.

در این بیانیه افزوده شده است: شهرک سازی و دزدیدن زمین ها سیاستی است که اسرائیل از آغاز اشغالگری در سال ۱۹۶۷ در دستور کار خود قرار داده است و از زمان نخست وزیری نتانیاهو نیز تشدید شده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است که اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی این اقدام را به دلایل امنیتی انجام می دهد، کذب است؛ زیرا شهرک سازی فعالیت هر روزه صهیونیست ها است و بر اساس جداول زمانی که در محافل سیاسی این رژیم تعیین می شود، صورت می گیرد.

شایان ذکر است رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های توسعه طلبانه خود قصد دارد ۵۶۰ واحد مسکونی جدید را در منطقه «معالیه ادومیم» واقع در کرانه باختری احداثکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه