English

حملات موشکی یمن و هلاکت مزدوران سعودی

حملات موشکی یگان های ارتش و کمیته های انقلابی یمن در پاسخ به تجاوز سعودی ها به خاک آن کشور و کشتار مردم بیگناه، تلفات سنگینی را بر مزدوران عربستان وارد می کند.

حملات موشکی یمن و هلاکت مزدوران سعودی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری موج، یگان های ارتش و کمیته های مردمی موشکی یمن در ادامه کارشکنی عربستانی ها در مذاکرات صلح کویت و نقض آتش بس توسط آنان، مواضع نظامی و مقرهای فرمانده‌های سعودی را هدف قرار می دهند.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، یک فرمانده نیروی زمینی عربستان به نام عبدالله خلفان بلهید و شماری از مزدوران سعودی در حمله موشکی انقلابیون یمن در شرق صرواح به هلاکت رسیدند.

بنا بر این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن با چند فروند موشک محل تجمع متجاوزان و مزدوران آنها را در منطقه سوم مارب یمن هدف قرار دادند. یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر - ۱ به سوی پایگاه نظامی خمیس مشیط عربستان شلیک کرد.

این تحولات در حالی است که منابع خبری و شاهدان اعلام کردند در حملات هوایی دیروز، یکشنبه جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن دست‌ کم هفت نفر از جمله دو زن به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی